daydreamer ϟ
Smoothy Donky Web
STATUS : hidayahkhairi gile


Credits


sing a song <3

/>
The Template By : Mrs AF
Some Helped : Shira Radzuan
Basecode : Qistina. Re



Begini rasenya

Sunday, November 6, 2011 3:55 AM 0 Atashinci(s)




You all . Hee . Hmm . I'm really bored right now . Baru jee balek dari rumah makcikku di Shah Alam . Hmm . Seriously . Kalau mama ade function lah sikit . Coz bole lah sembang-2 dgn makcik-2 ku tu . Hee . Payah -_-' . Hmm . Sebenarnye mama n abah dgn angah , adik n achik dieorg balek kampung coz kan abah sakit . Nak pegi jumpe atok lah . Suro die ubatkan . Hmm . sebenarnye , balek kampung tu tak rancang pown . Haha . aku tak ikut . Yg tnggl di rumah hanyalah Aku , K.yang , Along , Amad n Azmer . Hee . My siblingls lapan org tau . Banyak tak ? okayy-2 . Kesian aku tgk abah tu . Dah seminggu tak pegi keje tau . Hmm . Tak tau lah gimana . Hmm , Hopefully abah akan sembuh lepas balek okayy . AMIN . Hmm . Nie aku nak cite sikit . Mama baru pegi 1 hari jee . Tapi bahang bosan die memang terase giler . Hmm . Belom lagi setahun , sebulan , seminggu . Aku sumpah tak tau kott . Dgn keje-2 rumah . Hah ? giler . Sape nak buatt doh ? Hhaah #dasarpemalas . Okayy , bye :)