daydreamer ϟ
Smoothy Donky Web
STATUS : hidayahkhairi gile


Credits


sing a song <3

/>
The Template By : Mrs AF
Some Helped : Shira Radzuan
Basecode : Qistina. Re



Kesabaran :)

Sunday, December 25, 2011 11:48 PM 0 Atashinci(s)


Hello . Yaww xD aku ni kadang -2 tak boleh bersabar . Klau aku bengang sangat aku memang sound orang marah die . Perghh . Ya Allah kuatakan lah kesabaranku ini . Haihhh -,- aku tak tahu lah kenape aku ni panas baran . kay memang aku macam ni . haha xD watlek #aku tak boleh watlek . phuiii -,- benci aa . kay aku tak mandi lagi . haha #malu . Sebagai manusia kite memang lah macam ni . Kay nobody's perfect still remember that ? kay good :) haha act bosan giler ni . Kat rumah ni dah takde sesape dah . tunggu jelah waktu bukak sekolah nnti . tinggal aku sorang jelah perempuan weh . adek aku yg lagi sorang tu #perempuan die dapat masuk sekolah seni dekat JOHOR . Haihh -,- benci aa . Act sebenarnye aku ni selalu gaduh -2 dgn die . Hikhik xD . Biase lah adek beradik . Hohoohohohoohoho pukul sane pukul sini . Phuii . benci benci .
Kenyataan memang memeritkan kan kan . Tapi nak buat macam mane . Aku ni pun satu . Dah bersedie ke hadapi PMR tahun depan ? Acano tuuu ? semsnjak due menjak ni . aku asyik post psal PMR PMR dan PMR . haihh memang pun . Tak boleh nak melawan ketakutan aku . Sape tahu ? Nervoussssssssssss gile gile gile . dah diam . kaybye :*