daydreamer ϟ
Smoothy Donky Web
STATUS : hidayahkhairi gile


Credits


sing a song <3

/>
The Template By : Mrs AF
Some Helped : Shira Radzuan
Basecode : Qistina. Re



Geram -,-'

Monday, January 30, 2012 4:08 PM 0 Atashinci(s)



Hello korang . Korang tahu takk . Aku lambat bangun pagi then aku tak pergi sekolah . Masin mulut aku coz semalam aku ckp kt kawan aku tak datang sekolah besok . tup tup betul aku tak datang . Ya allah bengangnye . Haihh geram gilerrrrrr aku nak gy sekolahhhh lah wehhh . Nak belajarrr . Harini banyak gilerrrr matepelajaran yg penting . Sob sob :'( . Aku tak tahu nak salahkan sape . Diri akulah kan . Yelah biasenye aku dgr azan terus bangun ni takk . Lagipun aku tak dengar azan pun pagi tadi . Lagi satuu , mama yg selalu gerakkan aku nak gy sekolah . PEACEEE ;D muahaha sedih bhaiii . Haha #APTBlah . Besok dah cuti tapi aku cuti lebih awal sangat . Dahlah SC masuk bab baru , Sejarah bab baru . Aiii mampuslah aku tak dtgkannn . Haihhhhh . Tapi kalau aku dtg pun confirm lambat then kene dende lagii . Aku dahlah bape kali dtg lmbt kotttt . Huh kay bye :*