daydreamer ϟ
Smoothy Donky Web
STATUS : hidayahkhairi gile


Credits


sing a song <3

/>
The Template By : Mrs AF
Some Helped : Shira Radzuan
Basecode : Qistina. Re



jumaat yang berkah

Thursday, January 26, 2012 11:02 PM 0 Atashinci(s)



Hello hai oulls . Auww auww .  #gedik giler . wakaka . korang-2 . Aku sebernarnye tak sabarrr nak gy sekolah . Kay itu adalah lebih baik daripade mendap didalam rumahh . Anda paham takk ? Huh ! I don't really care kalau Homework wa tak siap punn . Arghh -..-' . Tapi aku akan berusaha untuk siapkan jugakk . Korang gilerr tak buatt . Kay hari ni hari jumaat yang berkahh yang nyaman . #cehhh . Ceittt kay-2 korang . korang tahu tak jumaat adalah hari yg selalu aku tunggu -2 tahu tak sebab ape ? sebab aku suke lah . BERKAH + AMAN :D kay bye :* sumpah merepek je aku ni .