daydreamer ϟ
Smoothy Donky Web
STATUS : hidayahkhairi gile


Credits


sing a song <3

/>
The Template By : Mrs AF
Some Helped : Shira Radzuan
Basecode : Qistina. Re



Rentas Putra

Thursday, January 19, 2012 10:13 PM 0 Atashinci(s)



Hello :D Kay tadi kat sekolah ade rentas putra . Hewhew awalkan . Haha tahu dah . Tapi takpelah okay ape . Haha kay aku tak saboo nak tunggu hari sukan pulakkk . wakakaka XD . Kay aku tak dapat no . Hm nak buat acano lagikan . Dari first aku mmg jalan je . Malas nak larilah oulls tau tak . Haha tgk lah pun badan aku ni semakin hari semakin besar sedikit . wakaka malulah :P Haha kay -2 . Time tu aku agk sedihh sikitlah sebab tak dpt no kan . Hm nak dapat no mcm mane kalau lari pun terkedek -2 kan . :'( haha arrghh lupekan jelahh . Tape tahun dpn aku akn mencube walaupun aku tahu akn lebih susah dan jauhh lagi . Haha then pengumuman pasukan sorak lah kan . Hm sedih lagi dapat No.4 haihh . dari dulu lagi . Bosan lah -..-' kay bye . Tapi tahun ni aku suke bestt lagiii :D haha :*