daydreamer ϟ
Smoothy Donky Web
STATUS : hidayahkhairi gile


Credits


sing a song <3

/>
The Template By : Mrs AF
Some Helped : Shira Radzuan
Basecode : Qistina. Re




Tuesday, February 28, 2012 2:15 AM 0 Atashinci(s)


 

Ni hao ma . apa khabar ? hahaha kay . aku bosan sangat ni . heee tadi baru habis kelas tambahan oulls . perghh penattt . Tadi kiteorang makan dkt medan lorr then-2 hujan lebat giler-2 + kilat tau tak . haha tau tak kiteorg main redah je coz-2 kiteorang nak pergi kelas tambahan tulah . haiyaa bile dtg macam takde function je tahu tak . yelah ramai tak dtg . cikgu pulak busy je memanjang macam tanak ajar pun ade . btw minggu ni minggu revision coz minggu dpn aku exam . bagus tak ? aku tak sedia lagiiiiiiiiiiiii . errrrr . nak bace buku tapi ade je bende yg menghalang aku . haiyaaaa teruk lah dayah ni . please change can you :/ kaybye . news-2 : aku dah tukar unit beruniform doe . aku masuk KPA pulak . haha :D