daydreamer ϟ
Smoothy Donky Web
STATUS : hidayahkhairi gile


Credits


sing a song <3

/>
The Template By : Mrs AF
Some Helped : Shira Radzuan
Basecode : Qistina. Re



Selamat Hari Raya 2012

Friday, August 24, 2012 8:01 AM 0 Atashinci(s)

 
 
 
 Hello assalamualaikum guys . Jyeahh . Alhamdullilah Tahun ni aku sempat beraye . Seronok sangat sampai aku lupe buku . Hahaha xD Yang tak malunye aku ni dah besar tapi still beraye macam budak kecik ok . Haha malu memang tak ingat . Adoii . Haha nak tambah duit raye macam tulah . Haha sengal doh . K tape tape . Raye en so nak kisah ape LOL . K korang nak tgk tak gambar raye 2012 aku ? Nak tak ? K 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 1 SYAWAL 








Dengan kakak tercintan :D



With Along *k muke buruk giler




MamaAbah ku yang tersayang <3




Dengan adek ku yang paling gedik xD





With Le girls *cousins





Again with them :D




My Familia :D






Me again LOL :P






With akak akak ku yg tercinta :)






Kami xD





Muke Noob je semua . Hahaha xD







Pose mcm tu tgk kamere lain lain . Hahaha sengal sengal :P






Still raye first :D




Kbye . Dah banyak sangat gambar tu . Cukup lah kan . Nak banyak banyak buat ape ? Haha Lol :D