daydreamer ϟ
Smoothy Donky Web
STATUS : hidayahkhairi gile


Credits


sing a song <3

/>
The Template By : Mrs AF
Some Helped : Shira Radzuan
Basecode : Qistina. Re



Kem :)

Thursday, November 10, 2011 11:24 PM 0 Atashinci(s)



Hello . Setelah sekian lame ku mendiamkan diri . Hee . Tadelah . Okayy-2 . Semalam saye pegi Kem Indahnya Iman fasa II . Coz yg Fasa I tu saye pegi jugak . Hee , Hebat kan ? Semua kate tade function pegi kem ni . But , bagi aku best coz aku dapat belajar bende-2 yg aku tak pernah tahu . Hee . Pastu , waktu midninght-show malam tu . Kiteorg buat persembahan menyanyi . Itupown cari lagu 1 minit camtu lah sebelum dipanggil membuat persembahan . Haha , hebat tak ? Sumpah Majal sebab kene berdiri dekat 'Atas Pentas' .Hahaha . Menggong jee . By the way , Filzatul memang gempak . Die paling feeling nyanyi lagu tu . Pastu org yg kat bawah tu dah lambai-lambai tangan dorang . Haha . Sumpah kat atas pentas tu aku gelak besar . Aku tak dapat menahan diriku lagi untuk gelak . Aku gelak sampai keluar air mate korang tahu tak ? Macam hape dah . Tapi-2 kan . Tak sangke kiteorg menang . Hell Yeah . Sape sangke . No . 2 . Taapi okayy-2 kan . Sebab kiteorg nyanyi cincai jee kot . 

P/S : kem fasa II ni lagi best kot darai fasa I . Hee . Syok .