daydreamer ϟ
Smoothy Donky Web
STATUS : hidayahkhairi gile


Credits


sing a song <3

/>
The Template By : Mrs AF
Some Helped : Shira Radzuan
Basecode : Qistina. Re



Pening Kepale yang Teramat T_T

Thursday, November 24, 2011 6:55 AM 0 Atashinci(s)



Hello my dearest Peeps . How are you ? Sihat je kan ? Untunglah . Hmm . I mean it okay . Haha . Hmm , Today aku rase sangat sakit hati . Tahu kenape ? Harini aku mengalami sakit kepale yang berdenyut - denyut . Buat kepale aku semak je . Hmm , aku tak pernah sakit kepale tau . Adik aku kate maybe sebab aku ni selalu jerit je . Haish , aku rase betul lah tu . Aku tak pertikai kan . Hmm , sakit sangat -2 . Berdenyut je pale otak aku ni . Benci -2 . Erghh , and aku rase demam lah . Panas je badan aku . Tapi mengade . Hee , tanak makan ubat haa . No , tadi aku dah telan satu biji panadol . Hmm , tak function pown makan haa . Hmm , then kakak aku kasi ubat penahan . Die suruh makan . Hmm , aku tak makan lagi coz nanti mengantok . Aku ade banyak bende nak dibuat dulu . WATLEK DULU . Hahaha (': . PEACE (Y) . Hikhik . Okay bye . Pening lagi ni . Tak tahan sangat .