daydreamer ϟ
Smoothy Donky Web
STATUS : hidayahkhairi gile


Credits


sing a song <3

/>
The Template By : Mrs AF
Some Helped : Shira Radzuan
Basecode : Qistina. Re



Keropok lame :D

Wednesday, December 28, 2011 9:42 PM 0 Atashinci(s)





Hello . Haha kay aku baru je habis mkn keropok . tahu keropok ape ? hewhew xD keropok 'SUPER RING' haha aku tahu agak macam bengong bengong . haha sebab aku dah lame tak makan keropok bagai ni haa . dulu aku sukeeeeeeeeeeeeeeee sangat makan keropok aiskrim and lain lain lagi . haha sekarang aku jarangggggggg sangattttttttttt nak makan semue niiiiiiiiiiii . haha XD . Sumpah sukeeeeeee gile lah . haha tgk lah umur aku sekarang . #eceh sumpah dulu setiap hari jeeee beli . sekarang memang tak lah . kecuali kalau adik -2 aku dieorang beli . confirm aku mntak dorang sikit . haha sikit jee kay . avuiii . tgk lah badan aku sekarang . makin naik bahhhh . huh bencilah tgk bdn aku ni . hm kay bye :*


SUPER RING LAZAT SUPER RING RIANG . HEWHEW . SUKE BENAR AKU DGN BENDE NI . HAHA XD .