daydreamer ϟ
Smoothy Donky Web
STATUS : hidayahkhairi gile


Credits


sing a song <3

/>
The Template By : Mrs AF
Some Helped : Shira Radzuan
Basecode : Qistina. Re



Orang perempuan ape nak jadi :P

Wednesday, December 14, 2011 6:39 AM 0 Atashinci(s)



Hello awak . Hikhik :P . Ketike aku menulis ni . Perut aku dalam keadaan berkeroncong haa . Bengong jee :P . Hikhik , malas nak gy makan lorr . Hee , Aku ckp psl aku ni . Hm tidur lambat bangun pun lambat . Tidur tu biasenye pkul 2-4 pagi haa . Baangun pkul 12-1 dah . HAHA , Pemalas giler nak mampos . Hm bangun-2 je dorang sume dah bangun kan . Hahaha sumpah ouhh . Aku Chillex je bangun -2 terus gy makan . Haha mane mama tak marah kan . Mama ckp anak jantan tak bangun tido , anak perempuan terperap dalam bilik  . Hikhik , coll tak . Yeahh i know lah (Y) . Hoo , I wish aku boleh jadi 'RAJIN' sedikit . Sedikit je , tak lebih pun . Hape lah . Kay bye :P