daydreamer ϟ
Smoothy Donky Web
STATUS : hidayahkhairi gile


Credits


sing a song <3

/>
The Template By : Mrs AF
Some Helped : Shira Radzuan
Basecode : Qistina. Re



Die sudah pergi Johor -..-

Tuesday, January 10, 2012 1:16 AM 0 Atashinci(s)




Hello and salam 1 Malaysia . hewhew XD . Kay today aku nak citoo pasai adek aku sorang nih . Haha kay die dah masuk sekolah asrama dekat johor . Nak tahu sekolah ape ? Sekolah seni Johor . wakaka kay die ni mmg sorang yg bile tachink tuu suke sangat lebih -2 bhaii . hhaha menyampah kay . Tapi sekarang ni die dah pergi tinggal lah aku jeee . Haihh semalam die pergi . wakakaka Miss you , aik ? #eceh . Haha kay kay . Haha mom aku kate biarlah die berdikari sikit . Yeahh die ni mmg pemalas tak tahu nak tlong buat keje . padan muke die nnti kat sane sape nak tolong kan ? #jahatnye aku :P kay bye :*