daydreamer ϟ
Smoothy Donky Web
STATUS : hidayahkhairi gile


Credits


sing a song <3

/>
The Template By : Mrs AF
Some Helped : Shira Radzuan
Basecode : Qistina. Re




Friday, October 5, 2012 8:33 AM 0 Atashinci(s)





 
 
 
 
Assalamualaikum semua . Sekarang menunjukkan pukul 11:28 dan saye belum tidur lagi . Ok . sebenarnye saye nak cerite pasal PMR 2012 . Pmr start hari selase dan i'm freaking scared actually . seriuous aku tak tipu korang :/ Hm aku sekarang ni risau sc pulak . dulu kemain lagi aku buat latihan math jeeee sebab aku lemah math . tapi alhamdullilah sekrang aku dah boleh math . sc ni jeee sekarang membimbangkan aku . Hoii tolong aku . ajr la sc . sape yg pandai sc please ajr saye ..... 
 
 
 
Ya allah , kau terangkan hatiku dan permudahkan lah semasa aku menjawab peperiksaan PMR . Amin . Doakan kejayaan saye ye . 
 
 
*Banyak hadiah menantiku kalau aku dpt result yg membanggekan . Yeayy tp aku bukan nak kejar hadiah hadiah tu pun . aku buat utk diri sendiri insyallah :)
 
Bye , assalam :D