daydreamer ϟ
Smoothy Donky Web
STATUS : hidayahkhairi gile


Credits


sing a song <3

/>
The Template By : Mrs AF
Some Helped : Shira Radzuan
Basecode : Qistina. Re



2013 life .

Sunday, January 13, 2013 7:29 AM 0 Atashinci(s)




Hello hai assalamualaikum semua . So sekarang dah masuk 2013 . Now im F4 . Hikhik xD yeay lagi satu tahun je nak habis sekolah . huhu tak sabar . okay , aku masuk aliran satera dgn results aku tu . aku tak yakin nak amik sains . alahai susah sangat haa . ade fizik , kimia , addmath bagai haa . tak mampu tak mampu . tapi kelas aku ramai sangat ade 37 kott ! haa ramai sangat tu . haha so cikgu ckp nak pindahkan sape yg boleh masuk kelas sains asalkan math dgn sn die A,B,C . hm aku tergolong dalam kalangan tu . so ade chance aku boleh masuk . uhuk . haha tapi aku tanak lah . haha xD aku akan rindukan 2012 sangat sangat :) banyak memories kottt . haha xD kelas tu aku sangat rindu . huhuhu ..aku ade mintak teknik tapi.... tak dapat masuk . agak sedih lah . sbb tak dapat masuk . haihh nasib lah kan . nak buat mcm mane :( duduk rumah lah jwbnye . HAHAHAHA dkt kelas aku ddk depan sekali depan whiteboard sbb meja dah penuh dan itu je choicenye . bdk-2 laki dah chopp dulu so terpakse lahh . hahahaha tapi okay jugak sbb aku boleh fokus ape yg cikgu ajar . cehh pelajar cemerlang ni :P hahaha perasan je lebih :O so thaths all for today . aku menulis ni pun sebab aku tak tidur lagi . haha besok sekolah korang ! assalamualaikum semua , byeeee :)